< Home

Lotta Hamberg

Mami hade varit snäll och lagat mat åt mig nu när jag jobbade deladtur i lördags hon är bäst : )!
Sen berättade hon en sak för mig, jag blev så förbannade arg att jag höll på att spricka. 
   

   "-Jag vaknade vid tre och gick upp, gick vidare ut på trappen för att röka, katten följde med och gick runt mina ben. Några fulla människor gick på andra sidan dungen och hojtade i vanlig ordning på helgen. 
Jag fimpade och gick in igen, vår tunna som står på gården smäller till ibland som du vet och det gjorde den denna kväll också.
När jag väl låg i sängen vaknade jag ännu en gång, precis när jag hade somnat till, av något konstigt ljud. Det lät nästan som om någon sprang på vägen.
När jag gick ut för att hämta tidningen i morse såg jag en STOR sten på vägen, jag tänkte direkt att det är typiskt att Kevin alltid ska lägga saker i vägen så ingen kan köra förbi. Gick ut på vägen för att lyfta bort den och höjer min blick mot våran nya stora pickup (används i företaget) och ser att dörren och handtaget är helt förstört av repor från stenen och fönstret har dom försökt krossa utan resultat.. Faan vad fick dom ut av det? Det fanns jue inget i bilen!!"

Jävla IDIOTER!!! Jag blir inte ofta arg, men när jag blir det.. FAN!



Vaknade av (sjukaste ringsignalen någonsin:) ) hoppade till och svarade, det var Mami.
Hon säger med glad röst..
Godmorgon skitunge:)!
Vill du att jag ska berätta en sak för dig (hon var helt speedad, snacka om glad Mami)..(?)
-Ja gö de!
Joo, vet du vad din gamla morsa ska gö i augusti?
-Nä.
Hon ska vara sjukvårdare på Winnerbäck vid Stångebro ..
-Noo way.!! Mami då, faan va roligt.
Japp jag ska få se Winnerbäck, häftigt va?!:) Han är jue så bra!

Seriöst hur kan man inte älska denna mamma? :)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0