< Home

Ris och ros

Fick ett sms idag, vet inte vad jag ska tro, sanning eller ett NOOT efter:) Skitsamma, ord värmer. Tack!
Jag är så glad idag, eller snarare blev det efter att jag haft ledsagning med en dam, hon är så underbar.. Har förklarat fotbollens regler, t.ex hur det blir hörna osv.. Idag snackade vi tennis. Hon värmer hela mitt hjärta, som så många andra av dom jag hälsar på och hjälper under min tid inom hemtjänsten. Sen finns det många undantag. Men alla dom suddas bort från en när man möts av ett leende som är så äkta att man själv spricker upp. :)

Nu ska jag till gymmet, hoppas jag kan springa imorrn eller fredag, halsen börjar lägga sig. Lugna puckar på el gymos blir det. Så gott som iaf, rehab,balans och lite annat tjaffs.
Träffade min sjukgymnast igår med, Hans Sauer fantastisk människa.. haha.. Och då ska det till att vi endast snackade om vilken ortos jag skulle ha till foten.. :)

Önskar att ni alla fick träffa min Mami hon är en förebild så det liknar ingenting. Stolt som tusan för henne är jag.

Nog med ros..
Dagens ris! ;Min hals


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0