< Home

Spontana människor vill jag se mer av

Nea & Jag drar till Sthlm för att shoppa och dränka mina sorger i massa ekonomiska ångestattacker, men det känns bra. Måste komma iväg och tänka på annat lite tror jag. Mitt huvud sprängs av; Ska jag, Orkar jag, Vill jag, Klarar jag... Så jävla trött på det. Visst jag må ha ett hyffsat starkt psyke som Sarah sa men när det bli skador om vart annat heeeela tiden och jag aldrig får sysselsätta mig med det jag älskar mer än något annat då vet jag inte om det är värt de.

Jag vill spela fotboll nu!







Kommer hem imorn efter träningen, mer om tankar,ideér och status på smärtan.
Skala nu; 6,8. (om jag är stilla)
Det går åt rätt håll betydligt ondare igår, det är inte smärta i låret som är värst det är den i hjärtat!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0