< Home

Tält är den nya trenden!

Det skulle sitta fint att gö lite comeback på bloggen efter på tok för hög frånvaro av fröken Hami, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Kan kortfattat beskriva det hela med en spontan tripp till Sthlm med Lillan varvat med ofrivillig tältning i det gröna tältet i miniformat med vinröda detaljer, som jag har hört ska vara det nya! Har spenderat tid med den underbaraste som finns, DU!! Timmarna känns som sekunder när jag är med dig..

Söndagen slutade som vi alla som läser denna blogg redan vet med en jäkligt förbannad tjej p.g.a det oflyt jag dras med. Jag kände att jag behövde komma iväg lite och få spendera lite pengar och slippa tänka, sagt och gjort ett samtal senare så var det bokat och klart. Nea och Hami skulle vidga sina vyer för två dagar.. det blev en helt perfekt tripp med liiiite för mycket shopping men hem kom en betydligt gladare Emelie!! Trippen fick min tid att gå och timmarna till att få träffa dig  minskades snabbt..längtat sjukt mycket efter dig!
Väl hemma så var det raka vägen till träningen där jag kunde kö intervaller 45 sek X 30 sek (aktiv vila) 15 rep,detta utfördes på en motionscykel tittandes på La familia när dom tränade och hade roligt!! Neee men jag är inte BITTER! (suck)
Kvällen kunde inte sluta på ett bättre sett än att jag åkte in till lkpg, vem får man inte som resesällskap då om inte Marcha.. Niice!

Ska försöka klargöra en sak här för er läsare och för dig!

Jag är tokig i dig! 
Vad har du gjort med mig känner inte igen mig själv, helt borta i någon slags dröm som jag bara måste vakna upp ur när som helst för annars kommer jag aldrig tro att detta är sant. Någon måste nypa riktigt hårt i min arm, detta kan inte vara verklighet det kan inte vara jag som upplever detta! 
Just nu sitter du och spelar gitarr och sjunger för mig.. mitt hjärta jobbar så mycket att jag nästan blir orolig att det ska sprängas. (Du vet hur min puls slog igår efter ett visst samtal, så slår min puls nu men 100 gånger hårdare men inte p.g.a ilska..)
Vill ha dig nära mig HELA tiden..
Jag kom precis av mig för att du tittade på mig så jag lyfte blicken och mötes av ögon man kan DÖ för!!.. Mitt leende, ja det sitter där det sitter.
(pupillerna är stora;) )


För min hälsas skull, sluta vara så jäkla underbar!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0