< Home

Så det ska vara är inte samma sak som att det är så

Åka till Ikea?
Åka till trävaruhuset?
Åka till EM?

Gå till Ica?
Gå.

Uppgifter:
Finna inspiration till inredningen
Börja på med möbelbygget
Ikea,lämna tillbaka möbeln köpa en annan?
Do some strawberry milkshake
Fixa i skokartongskaoset jag försöker leva i..

Syfte:
Skapa ett hem jag trivs med och inte ha en inredning som är personlig. (därav mitt problem jag måste till sthlm och shoppa:S)
Milkshaken är till för att svalka min varma strupe:)

Metod:
Mycket tankar som ska ner på papper som sedan ska bli en möbel.. Min metod sätta fart:)




Seriöst hur jag än gö ibland så vill jag bara klappa mig själv på huvudet.. Emelie har gjort det igen mina vänner, den ultimata dansfilmen 
Feel the Noise-Reggaeton

Just nu jobbar jag med ett projekt att locka med mig Patte på lite äventyr.. hur det går får jag återkomma med. :D
Ne nu ska jag dra mig tillbaka så Papi får något att läsa;)





 Mitt hjärta.. alldeles för längesen:(

 BOA!


 Får träffa dig nästa vecka.. WIIHOOO!!!
 Nya Sambosar:) LOVE!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0