< Home

Ständigt sjuk?

Jag blir helt fylld av underbara tankar om livet när jag träffar familjen Karlsson/Rosander. Det är mina vänner mina idoler, bättre människor får man leta efter. Fick se deras nya kryp in igår, det kommer bli så himla fint. "Träffade" lilla sparky med, hur jag nu ska förklara mitt ordval träffade då sparky är en blivande människa i Karlssons lilla putande mage. Lovely!
Anna och jag åkte in till city och åt en hejdundrande god middag, Fröken Karlssons födelsedagspresent, lite försenad men värt att vänta på:) Mätta blev vi, men vi är inte dom som är dom utan vi gick vidare för en fika. Perfekt kväll om du frågar mig.
  Igår när jag åkte hem kände jag mig så himla trött och konstig i halsen, började ana lite oråd. Åkte förvi Videoett för att hyra film. Jag bunkrade upp med kuddar i soffan och somnade efter bara halvtimmen framför Resurrecting the Champ, såg klart den idag säger bara, se den!!
Vaknade upp idag och mina orolig tankar var inte helt fel, halsont igen och en huvudvärk utan dess like. Jag kan inte vara sjuk igen, det får inte komma tillbaka. Jag vill inte!! Penicillin kuren är över och genast slår det tillbaka, orkar inte..
Måste jobba, verkligen måste. Trivs så himla bra med, vill inte gö intryck av att jag bara är en sådan som blir sjuk. Det händer verkligen inte ofta, när det händer så är det halsflussen som slår till (visst den har jag ofta) men den går jue snabbt över.. Ahh.

Har sett filmen Juno med, hyllar den inte alls så som många andra gjort.. Men alla har jue sin smak, tur det!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0