< Home

Ro utan åror



Mitt hjärta går i tusen bitar när människor runt om mig mår dåligt, att känna sig maktlös i ett sådant skede är fruktansvärt.
Har sett tendenser men inte riktigt fått grepp om hur det varit, finns för dig varje minut på dygnet,varje sekund. Våga lite på mig som jag vet att du gö innerst inne.
Du får gråta i min famn, jag tröstar dig. Du får väcka mig och prata hela natten, jag lyssnar mer än gärna,sen vaggar jag dig tills du somnar.
Du får skratta även fast du är ledsen,jag skulle aldrig dömma dig.



Ska vi ro och hämta honom?






 
                                                                                                                                      


Mycket som händer hos mina änglar just nu, jag hörde dig igår gumman, vet bara inte hur jag ska konfrontera dig..
Vill hjälpa varenda en av er!!

Till Orienteraren; Man måste riva något till grunden för att man ska kunna bygga upp något helt nytt igen. Stå på dig!




Har nästan två dagens.. nu när jag tänker efter blir det nog tre dagens..
Dagens fan-va-nice känsla; Jobbar bara till 11.45 imorrn inte till 16:)
Dagens vackraste; Motala Kyrkogård, har sagt det förr men älskar att vara där, så himla vacker!
Dagens tips av Joel; Micky Green-White T-shirt.. (kameraljudet föll jag lätt för.. haha)





Idag ska Emelie på bio med Ernst och Bacon shit, galet! Mycket trevligt.. tror dock jag vill stanna kvar och leta efter ett speciellt hus..
Denna känsla är mmm.. nice.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0