< Home

Nyförvärv

Ooohh idag var det första fotbollspasset på evigheter! Bra känsla på den, dock är min kropp som bly just nu men det lilla problemet fixar vi snart till. Coolt med lite nygamla människor in i truppen med.
Hjärtligt Välkommna!
Fick alldeles nyss höra om kanske en till, Utlåningsavtal,jo jag tackar:)


Sofia,
När du tittar på mig blir jag helt varm jag kan inte göra annat än le. Du öppnar min fjärilsburk i magen!
Vill känna din kropp mot min,känna hur ditt hjärta slår när jag ligger i din famn.
Ditt skratt smittar av sig och jag kan inte riktigt fatta att detta händer..
Jag faller mer och mer för varje gång!
Hur ska detta sluta?



Det är en låt som jag verkligen inte kan sluta "hajja" till på när den kommer på p3 har inte direkt tänkt på vad texten handlar om utan det är med soundet jag fastnat för.
Kollade upp lite och den heter Club 8-Jesus,walk with me

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0