< Home

Last day at work

Sista dagen avklarad på mitt sommarjobb, den har varit allt utom bra. Känt mig hängig och allmänt mega trött.
Men..
Det pep till i mobilen och jag hade nog årets tydligaste humörsvängning,från i stort sett sovandes i soffan till vaken och VÄLDIGT "alert" i takt med att fantasin var i full gång.
Den känslan är så härlig, det liksom pirrade till i min mage, såg det framför mig.. Niiice!
Tiden tickade på och det hade varit ganska körigt på jobbet (låter inte som de, men förra gången i soffan hade jag lunch) så jag hade inte tittat på min mobil. Hade fått en rekommendation att läsa en specifik blogg. Inte lätt att få ett sådant sms när man sitter väldigt långt ifrån både dator och internetuppkoppling.
När jag väl slutat åkte jag hem snabbt som tusan och in på bloggen...
Ler fortfarande, vill åka till Gotte och hämta dig hit.
Du får mig att känna något jag inte känt på väldigt länge och det är inte negativt kan jag lova.

Efter frisk och kry kommer mitt hopp : )

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0