< Home

Botemedel

Eftersom jag inte känner mig på topp just nu så unnade jag mig lite shopping idag. Dock är utbudet halv intressant i Linköping men jag gjorde det bästa av situationen. Det verkar som jag lyckades..
Dagens inköp
1 klocka- sportmodell (så jag kan ta tid när jag springer)
1 Vitt linne i tunt tyg
1 Mullvadsfärgad t-shirt med knappar
3 urfina trosor
1 TubTOP, (underklädesplagg)
1 par vita tennisskor
3 Gåvor:)

Tror det var allt.. och det blev hur billigt som helst med.. Klockan var på en helt wild n crazy rea , endast 198kr, det ni:)



Låt oss kalla det en svacka.. när något under en period inte är som i normala fall, det kan vara en engångsföreteelse eller något återkommande. Gemensamt nämnare beroende på tidsperioden är att man inte är i form, psykisk och/eller fyskiskt.
Det krävs ett gäng klappar på axeln och några omtänksamma medmäniskor som hjälper en med avlastning. Vart är dom?
Krav är något alla har rätt att ställa, vad det än beror på. Mitt krav är att jag vägrar att bara ge, jag vill kunna ta med. Inte för att jag är egoistisk utan för att jag vet att om relationer ska kunna vårdas och uppehållas så är det just ett givande och tagande som krävs. När man bara ger och ger hela tiden så tar energin slut. Det behöver inte vara stora medel, en kontakt, en tanke, ett besök det finns många väldigt små medel som kan räcka. Men just ansträngningen är det som betyder något.
"Det är alltid tanken som räknas" Det stämmer så himla väl.
Inte första gången, utan ordet rutin kan skrivas in i CV, det kommer att vända solen kommer att lysa igen. Frågan är alltid bara när?


Dagens sound: Eva Cassidy-Time after time

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0