< Home

Playa del Varamon

Är det något som kan lyfta mitt humör så är det sol och en dag med vännerna på stranden. Nog för att jag är lite rastlös av mig, men en boll i närheten fixar den saken.
Såg att det skulle bli regn i veckan, det kan i och för sig verkligen behövas det knasrar (eget ord:) ) under fötterna när man går på gräset.
Så har jag tagit beslut om att packa i veckan också, kommer bli sjukt stressigt men va tusan..
I veckan drar jobben igång lite mer på allvar, lite intro nu på vardagarna på Hemtjänsten och Personlig Assistent jobbet sen till helgen blir det ÖFF läger. Ska blir riktigt skoj, håller alla tummar jag har för att regnet inte passerar Östergötland då.

Mina tankar går till Nea som har dragit av korsbandet. Hoppas att allt går bra för dig, du och jag på rehaben.. Men vilket avbräck för laget..
Förlorade igen´igår, tappade ledning till 2-1, suck. Men det måste vända så som spelet ser ut nu. Det bara måste gö det.
Min andra tanke går till Bacon som mår/mådde skit eftermatchen igår, skaplig vätskebrist.

Nä här inne i värmen kan jag inte sitta längre, ner och plugga på Varamon, kanske lite La familia folk kommer (?) Om inte annat har jag min underbara vän Muttis!!!!

Btw, i fredags gjorde Elli och jag ett spontan besök i Örebro( nästan hemma : ) ) det var såå trevligt, inte varje dag man stannar till vid Brändåsen l 01.30 och köper godis.. mer sånt:)


Tjing för nu


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0