< Home

Pride

En litet avtryck i denna blogg kan gott vara på sin plats.

Var som jag nämde i gårdagens inlägg ledare på ÖFF-läger i helgen för F14. Riktigt roligt, mycket duktiga tjejer, MÅNGA mindre duktiga..:) Men så fruktansvärt trött jag är,galet.
Hittade en grym ledare med, Evelina aka Tiffany,Wiiman,Pytte.. You name it. Så go! Söting där.
Men "ungdoms"rummet regerade.

Idag har jag suttit på utbildning hela dagen, vissa pass var riktigt bra andra mindre. Vet att det inte ser bra ut att gäspa när någon pratar och jag försökte dölja det så gott jag kunde men ett rum med ca 20pers i utan vidare syre.. Det var ingen bra kombination.
Träffade Lilla Lollo,Linda, Jossan A och hm.. vad hette hon nu då?.. Vi får kalla henne Ifk flickvännen så härlig, lite Gävle dialekt så här under dagen är alltid trevligt.

Nu alldeles snart ska jag hämta upp Bacon sen Robin och dra till träningen, har för övrigt börjat med fotbollsövningar nu så det går framåt. :) Skönt att inte bara köra styra och balans hela tiden.

Dagens: Folk utan någon som hels självinsikt, gamla meriter.. Dom lever man inte på länge.. !

Det ser ut som att jag kanske kommer att kunna åka upp till ärade Hufvudstaden och få uppleva lite EuroPride 2008, hoppas det löser sig.

Nää nu ska jag allt bege mig in i garderoben och leta efter träningskläder:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0