< Home

Som snowboard ...

Som snowboard fast-snow och+long=We like    

Longboardkväll med Tuppa.. RYSNINGAR:)


Ojjj vilken vän liksom..
Och då är det bara en av mina fina vänner.. Lyckligt lottad!

Prov imorrn, hur ska detta gå? Håll tummarna kl 11.. Det måste reda ut sig detta.

Jobbade min första dag på nya jobbet, eller nu ljög jag, fy emelie det var Intro dag idag. Men såå bra jag kommer trivas, underbart:) Bara ler när jag tänker på det. Nu ska jag bara se till att lösa resten så jag trivs.
I Söndags var vi i familjen plus gäster och åt på Hamnkrogen ,så himla gott var det. MEN, måste dom ha så mycket smör i maten.. Gillar inte när det smakar enbart smör om vissa saker.. äter då inte smör så det har väl sin förklaring.

Mitt liv är just nu i någon knepigfas, men som alltid det ordnar sig tillslut bara att vägen är lite olika lång och

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0