< Home

bit för bit

Nästan lite imponerad av mig själv,yepp så äre. Gick till bibblan vid halvtio efter lite välbehövlig sömn och frukost:)
Bröt för lite lunch sen satte jag och muttis igång med studierna igen. Och lite fika hann vi med också kom hem för en halvtimma sen. Så lite har vi allt fått undanstökat idag. Prov imorrn:S uhh Men det ska gå bra hoppas jag.

Kom hem och till min stora förvånning och såg att jag fått betalningspåminnelse.. Hm. Wierd med tanke på att jag har stenkoll på mina räkningar. Men inte på tekniken över internetbanken vad jag förstod..men men nu är dom betalda,vilket jag i all godan ro trodde att dom redan var sen tidigare..hehe. Teknikens värld.

Dags för lite mellis, nostalgi varning på det ordet,:) Sen plugg och träning ikväll.. menar längtar jue så till att stå på balans plattan och alla andra roliga övningar Ohh yes.

NOT


Sound;
Tv Theme-Trasdockorna


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0