< Home

Härvaro

Är det inte märkligt hur dygnen går och går utan att vi stundtals inte lägger så mycket tanke på det. Dag in och ut så lever man på i sitt mönster som man är allt för van vid. Hur många år av mönster har man bakom sig..(?)
Säger inte att det är fel med det,men så mycket tid vi lägger ner på saker som är ett urblekt mönster.
Är det meningen att man ska lägga ner hela sin själ,sin tid,sitt liv på något som kräver mönsterpassning in i det minsta?
Villig att se vart mitt mönster tar mig,men är ni det? Det krävs tyvärr flera för att det ska bära vägen.

För att citera en klok människa
"Jag kan inte arbeta med en omgivning som inte ger 100% vad man än sysslar med. Då får jag leta vidare tills jag hittar den omgivningen"

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0