< Home

Let´s do this!

Då vare fullbokat schema som gäller..det vi gillar bäst inte sant..
Ska inhandlas och styras med lite "fin fina" priser inför imorrn.. hehe. Mormor och Morfar är i staden så ska träffa dom också,hon åker 15 mil för en klippning och morfar kör.. pensionärer,söt!
:D

träning om 3h,hur underbart är inte det. Swweeet.
Mitt pluggande då hur går det med de.. hm. Halvsov idag igen på NkB lektionen,satte mig i mediateket och försökte få lite gjort. Mycket riktigt det fick jag men nickade till så åkte och styrde med lite saker sedan hem för att ta en power-nap :D Skönt.
Nu är jag utvilad , mätt och belåten.
Dags att sätta lite fart här hemma.

Ska ni gö i helgen då ärade bloggläsare..(?)
Hade nice va ni än gö!


Vårfeelings nästan,eller bara jag som önskar det.
Så lite bjuder på lite sköna sound;
Jason Mraz-I´m yours
Cory Lee-Goodbye
Lady Sovereign-Hoodie
Alex Gaudino ft Sam Obernik-Que Pasa Qontigo (Extended Mix)
Evermore-It´s too late

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0