< Home

Snö

"Om du inte hör mig, om du inte gör
Så ska jag sjunga för dig, precis så du hör"

Att visa kan vara så konstnärliga med ord det är uppskattat och imponerande.

Är det halvlek nu(?)
Känns så,allt flyter på,ingen märkvärdig ansträngning behövs utan det bara flyter. Det känns som att något inte stämmer,något är fel här. Men fråga är bara vad(?)
När man minst anar det så är vissa saker så fruktansvärt påtagliga.. Man tror inte att det ska återkomma i samma mängd och verksamhet men det blir starkare för varje gång.
Vissa kommer in i våra liv för att vara en vägvisare,en guide.
"Jag, jag älskar dig
Så högt så du hör
Om det är så"

Varför är somliga utvalda att vara det,varför får man inte en hint av att tiden är begränsad. Man tror att man njuter och tar hand om varandra varje dag men man gö det inte som man borde,ta vara på varandra ordentligt det kan vara en guide du har att gö med. Alla ska betraktas som guider för alla är värda uppskattning av sina.

Det finns saker jag önskade att du hade visat mer med hela handen. Det märkliga är att det inte är greppbart ännu..
"Därför är vi tysta, om saken
Och det är så
Och det är så"

Som jag nämt tidigare det finns en början på alla våra egna berättelser,och det vi fortfarande inte vet förän det är försent är att det finns ett nedskrivet slut.
Handlingen finns redan,vi ska bara ge den färg så kommer vi tids nog stöta på våran sista sida.
Men tills dess låt oss färgsätta den med dom klaraste och finaste färgerna.
Upplevelser!




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0