< Home

tacksamhetsskuld

shit berg och dalbana just nu. Har mitt mönster,trivs inte i det. Vakna 04.00,jobba (högst 4h),hem plugga,om inte vila en snabbis efter jobbet/eller skolan direkt. Träna,äta träna igen. sova..
Uhh..
Men det vänder nu va.. känner det på mig.
Sätter man saker i perspektiv till annat som händer så är det sjukt lyxigt. Har jobb,har förmågan att kunna ta mig till och från jobbet med mina egna ben,tränar och har underbara vänner. Är frisk!
Ja allt det där.. men satan vad det kan saknas saker ibland.

Vet att ni finns med mig och att ni lämnat kvar några beskyddare.



Ängeln i rummet

sjukt underskattad text.. det passar så bra bara. Fint var det.
Du,du,du och du. ni finns med mig varje dag!
:(

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0