< Home

Utlägg

Yees äntligen ska det blir ett helgreferat.

Det började med match lördag mot Eneby.. Helt okey match med tanke på att det var första gången vi överhuvudtaget spelade i den här sammansättningen samt tillsammans många överhuvudtaget. Dock blev det förlust med 1-2. Det skulle nog blivit lika men kunde lika väl varit vinst mot oss. Men men första träningsmatchen avklarad.
Därfefter var det hem till staden Motala igen för att styra upp lite inför Cao´s fest .. Och vilken fest sen..
Bacon och jag åkte dit med bästa party humöret och bätte blev det..kvällen börjades dock med näsblod men tack gode.... det var inte genom en smäll av  iaf.:)
Det fylldes snabbt på med folk och allas våran goalkeeper var på strålande partyhumör.
Hon blev självklart extra glad att annonsen var borttagen:P Och tack vare dessa små pinaler..
                   
framsidan:)                baksidan,det enda rätta nr:)
Tack Adam,för att Lyel fixade denna fina tröja åt oss!

Sen tänke vi att till denna tröja måste hon jue självklart ha lite accesoarer.. så vi fixade ett glamouröst halsband

Va gö man inte för att sina vänner ska vara fina..det lilla extra förstås..
Och inte vilket födelsedagskort som helst som duger inte nej nej,vi gjorde ett mega stort.:)

Haha

Sen var det partyyyy
....
Von bach & Af hamberg
hahahahahaha

Även Bacon och jag hamnade på bild men dom har jag inte fått ännu så håll till godo..:D

OBS! Bilderna är tagna med mobilkamera så ha överseende med kvalitén.

Kvällen leds mot sitt slut (iaf i lingheden landet) så alla drog med pendeln vs racerbil på E4:)
Magnusson och Jag sprang som aldrig förr gjorde nog rekord på att lokalisera genom känslan från Cao´s gata till pendeln,i mörkret,lätt berusade och med en tidsvrist som hette duga.. Men vi hade 4min tillgodo när vi kom fram,stark jobbat. Nöjda var vi och vi lät alla få höra det med..Haha.
Vi hoppade dock inte av i Linkan som halva sällskapet utan drog vidare till en högst spontan efterfest hos våra kära klubbkamrater.
SPONTANITET IS THE SHIT,haha.
Har inte haft så här galet skoj på riktigt länge.! Tack till kvällens värd(ar)!
Och till mitt eviga BF-sällskap!

Igår så var det fotboll för hela slanten. En lååång slapp förmiddag:) Sen var det dags att heja på tjejerna när dom spelade mot Östria Lambohov,vinnst för brudarna med 3-1. Grryyymt tjejer. Tänk första matchen och det var mycket som kändes iaf ok från sidan. Hoppas det bara fortsätter framåt.
Sen blev det lite titt på Vallerstad-Medevi (Bacis bror spelade)
Sen kände jag att när jag ändå var i Skänninge kunde jag lika gärna stanna till kl 19 och titta på Östergötlandlän-Örebrolän,underbart att få se Corre,Emma och Julia.
En sak är säker det finns MYCKET talang i Mjölby. Inte bara i Södra.

Ne nu ska jag ta tag i Inkilningsplaneringen med Beata:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0