< Home

allergichock och sura kärringar

"Sommaren" är här med dessa alla dessa härliga saker som hör till.. dessvärre min galna allergi är igång. HAr hunnit med en allergichock idag, cortison is the shit då. Helt slut i hela kroppen. Skulle pluggat som tusan idag men blev en lång sov morgon :) ,sweet. En promenad till mamma för att sätta mig och plugga och då började hela kalaset att sätta igång. Ujuj.. stort sett lamslog mig, sov tre timmar i solen på gräset(vilket i sig inte är det bästa då jag är gräsallergiker också) Sen vaknade jag upp och kunde knappt andas.. fan hatar allergin. Frågan man får hm Vad är du allergisk mot då?
Ja ni allt utom livsmedel.. damm,gräs,pollen,blommor.. you name it.Det sistnämda är dock det bästa jag vet så har gärna en bukett snittblommor i lägenheten. Men behöver inte lukta på dom:D
Har varit förbi telia och låst upp min mobil.. opps 3ggr pin kod som jag trodde stämde.. Men icke. :S

Ska åka hem snart, lovade att kanske kanske titta förbi Muttis parents house, bruden saknar mig och jag henne dom ska spela kubb och dricka öl, det ska inte jag. Blev bra lagom av det igår. Så himla roligt var det med laget och grillkvällen, älskar dom bryydarna:D
Sen blev det Wetternmagasinet och liten sväng förbi båten i hamnen sen vidare upp till det lokala catfight placet nr 1 Hugo. Suck! Aja men där såg jag en mörk fin blick. Inga mer kommentarer om den.

Älskar sol,sommar,värme och en himla massa aktiviteter med dom jag värdesätter högst.
Önskar jag kunde och hade tid att dela på mig så jag kunde gå förbi Bacons grillkväll och Ellis party..
men nej nej. Väljer Muttis ikväll för jag är hemma på 30sek om jag går till henne:D

Måste bara berätta.. jag och mamma var på staden.. så gick vi in i gallerian, jag på den högra sidan i stort sett var slickad längs höger kanten och mamma längsmed den vänstra,jag möter en tant vid dom inre dörrarna (från jack and jones håller) så jag tar av lite på¨min framfart så hon lätt kan rulla förbi i sin takt med rullatorn genom utgången. Jag möter hennes blick och ser att hon styr rullatorn mot mig och tänker, ser hon mig inte (?).. hon i stort sett kör på mig och skriker.. Högertrafik!!!!
Ursäkta men jävla kärring.. du har hela mitt-gången för dig själv, jag stannar av för att du med din egen förmåga ska ta dig igenom dörrarna.. och du måste i stort sätt köra på mig där jag håller åt mig åt höger.. Inte fan visste jag att det var lag på högertrafik i gallerior i motala..!
Uh BF säger jag..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0