< Home

det som inte dödar än det härdar en

det går jag i stort sett alltid efter, denna gången med. Men när fan blir man härdad?
Spelade knappa 50 min idag. Mina ledband i fötterna existerar inte. Foten bara hänger i stort sett.. skulle jobba uppåt i planen idag, fastnar i något som ska lika en vändning (helt själv ingen boll inget i närheten) så fastnar jag.. och foten bara viker sig i 90grader under mig.. Helt sjukt. Tog ett tag innan jag kunder "springa normalt" kände i halvtid att jag borde dra en till åtta (tejpning) för att stabilisera upp det hela. Men kom ut och matchen drog igång då kände jag bara.. va fan detta går inte. Av planen Emelie, bara att vinka till Coach så jag fick gå av. Kom ut och mm bröt ihop. Orkar inte mer skador.
Först 2år med foten (bara efter op räknat, innan vågar jag inte tänka på det) sen nu har det varit vänster fot försäsong, höger fot säsong, huvudskada.. pallar inte..
Fan.
Samtidigt som jag satt där och var utmattad bakom båset skjuter dom in 4-0.. som i sin tur drog iväg otäckt långt i siffrorna.. vi tappade allt vi "byggt" upp under första halvtid.. synd på våra farliga chanser vi skapade i början som dansade på mållinjen, men men matchen slutade till deras favvör. Som Anna (Hjördis) sa, Dom ska prestera, dom satte en spelare som spelade allsvenskan förra året på bänken! .. mm sant sant, men det behöver inte dra iväg.
Skriver inte ut slutresultatet det finns att leta upp om man nu så önskar.

Fotjävel i högläge och godnatt 

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0