< Home

hundra ursäkter

att inte plugga kan man utan att tänka komma på i ett nafs.
Men jag har ialla fall lagt upp en plan på min verksamhet..:) Får se hur bra den kommer att hållas.. har lite gratis eftersom jag trodde tisdagens prov skulle vara denna vecka men men.
5Prov kvar.. uhh.
Såg lite fotboll idag med.. jadu va ska vi säga.. Vart fick domarn andra halvlekens övertid ifrån?
Skänk från ovan verkar det som..
Aja tur att det inte var en match jag spelade.. ahhh!
Men LSW-MAI 1-1.. rättvist eller inte.. Det vet nog vi alla som var där vad det svaret blir.
Så kan det vara i fotbollsvärlden,

Imorrn har vi match, ska bli underbart! Taggad som attans,start igen då, skönt som tusan att vara tillbaka. Ska bli spännande och se hur denna kombination går.
Hörde en fågel viskade via mitt msn öra att Vinner vi är vi i serieledning.
Nu har jag varken sagt bu eller bä., Matchen är 90min och efter idag kan allt hända eller.. haha.
Ska fasiken se till att struta lite imorrn. Skulle vara på sin plats efter förra matchens missade chanser..

Ska bege mig hem till mamma´s hus där mormor bor förtillfället. Ska ha mys hon och jag.. så längesedan. Mormor har jue fyllt i veckan med.. hela 65år! :) Grattis sötaste.. hehe.

Kan inte nog poängtera hur mycket jag längtar tills skolan är slut med alla dessa prov och tills jag slipper LiM , härliga under- och sjuksköterskor.. Ahh
Skit på er!!

Hej så länge, ha en strålande lördag gott folk!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0