< Home

Jobbgaranti miss:S

ahh typiskt missat informations mötet jag skulle varit på. Helt säker på att det var imorrn. Hoppas innerligt att det går att reda ut.
Typiskt som sagt.
Precis hemkommen från jobb en hel dag (inte smärtfritt) och träning. Att rehab träning kan vara så icke stimulerande för fotbollssälen är tråkigt. Suck, pust och stön. Men Axel joinade mig iaf.. han visade fina moves när han imiterade spinning stilen. Haha.
Livräddare som han är fick han springa ut på planen som en ambulans och hålla tryck på Vikkans fot.. Snäll kille det där du Sahara:D
(längesedan jag använde det smeknamnet)

Fruktansvärt godis sugen.. någon. Spring förbi min gata och ring en signal kommer ner och öppnar.. bara du har godis med dig..
Imorrn blir det sista rycket med Nk, ska bli jäkligt skönt. Seminarium ang våra arbeten. Hur förbereder man sig(?)... Aja det löser vi.
Sen blir det kanske en snabb fika med Petra , om vi kunde flytta den tidigare. Måste in och jobba i linkan.. Skoj:D
Jag klagar inte. Dessvärre kommer mitt prov resultat inte vara lysande när jag aldrig kan plugga något. Men ska inte klaga jag kan dock ta och vara lite effektiv dom timmar jag har ledigt, Så inga sympati röster tack.
Men hur som helst, efter jobbet hoppas jag på att fika igen.. kankse med Hjördis aka Anna om jag har tur. Sedan bär det av till Södra för att se kvällens kanske höjdpunkt efter mina två fika pauser:D
Södra vs Tubbe.. Krig?
Ska bli så skoj..
Men nu soffan:D




GRATTIS TILL ORIENTERAREN SOM FYLLER IDAG!!:D:D:D:D

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0