< Home

krångel på linjen

ursäkta men telia, jag vill faktiskt att mitt bredband ska fungera.. hm Morr!!
Sitter hos Patte och tittar på när dom andra pimplar alkoholhaltiga drycker, jag själv sitter och pimplar Pepsi Max. :)'Jobbar imorrn kl 07.45 på Mantorp Park, STCC , ska bli så skoj, men är dock inte laddad mår sådär måste jag säga. Ihärdig förkyldning:S Uh. Smittad har man blivit.. men det var de värt;)
Gårdagens match (hc) innehöll allt.. Eller. Så jäkla spännande. Sånt gillar fröken Emelie.
Har kollat in småflickornas bal idag med:)
Såå fina, är det ett tydligt tecken när man blir rörd och får tårar när man ser dom.. Är det då man är gammal? Eller börjar bli. HAha men det vattnades i ögonen på mig. Bilder kommer när jag får ordning på nätet hemma.
Efter Jobbet imorrn (12.30) ska jag in till Mjölby för att åka med spelar bussen till Husqvarna. Ursäkta mitt språkval men det SUGER verkligen att inte kunna spela. Dumma dumma ledband. Men denna gång ska jag verkligen ha starkare ledband innan jag går in i tuffa träningar och  matcher. Life sucks!

Ikväll blir det bolaget och lyssna på gamla polare som spelar i Sunrise Seven!

Dagens sound;Chris Brown-Forever


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0