< Home

Ny stolt ägare

typ eller nåt, av en mp3. Ful/cool men den duger och för det priset. Lätt för att han kände på sig inte sant Cao. Vilket fall som helst Siba Linköping har en välvuxen man (om man säger då;) som jobbar på ljud avdelningen, sååå snäll. Vi diggar honom!
Har inte bara "slösat" pengar idag, jobbade 8-16 på ÖFF också, men jag var helt konstig idag, måste nog fått en liten hjärnskakning igår. Huvudet gjorde såå ont, och lite illamående.
Dagens skrik har jag bjudit på.. G och jag sitter och har lite rast på en av bänkarna utanför kontoret, då kommer en kollega ut och säger akta er för ormen som bor där.. Vi hajjar till lite men ser ingen så bryr oss inte om det. Då går hon fram och visar vart den låg förut. LORD!! Den låg jue kvar.. otäcka Huggorm, snacka om att jag skrek till. Uhh scary. :D
Men jag bjuder på de.
I helgen blir det Bal flickorna i laget ska klä upp från topp till tå! Ska bli riktigt intressant.. haha.
Annars ska jag plugga igen i sedvanlig ordning och kanske eller förmodligen vara med Muttis och Wollan (Wolnik) haha.. Mys 9A liksom. Men iaf kanske en öl imorrn. Ska åka med på matchen och titta på söndag och jobb på Mantorp Park innan så det blir lugnt.

Skön helg med andra ord.
Ska fixa med min nya leksak nu:D Hej hej

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0