< Home

Sambo gånger 2:)

Allergi tabl 2ggr/dag, Cortison 1kur/4dagar, samt en jäkla massa snytpapper. Älskar min allergi. Uh..
Skönt att vakna och klaga lite:)

Idag då, ska jag skriva omprov, fråga mig inte varför kommer att få skriva om det igen, jag liksom vet det redan nu. Men ska gå dit och gö det iaf. Har en redovisning som jag ska gö med. Skönt att få det ur världen. Ska även träffa kära Gertrud (vilken sköning:)) och disskutera betyg.. G vet jag redan så vi kommer väl mest snacka skit.. hehe.
Ska bli intressant och se vad jag fick på mitt arbete om Ästörningar. En person sa till mig; "Detta är ett självklart MVG annars vet inte din handledare vad ätstörningar handlar om"..
Då blir min fråga, kan inte du sätta betyg på mig:) haha.
Missade tyvärr, som alla andra tydligen, lite med livsstilen.. eller det hon ville ha.

Lite verb nu då.. shiit så spännande. Kan inte vänta.


Dagens höjdpunkt!!
Plugg med min Muttis hos henne.
Mange & V.B flyttar in, för en natt men endå:), ska till Onsdagsklubben:)
En annan jobbar jue imorrn så ska köra dom små party pinglorna.. lätt att jag ska dit och dansa..
Wiii

tack för sällskapet igår.

Nu promenad och plugg. Hej hej

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0