< Home

sommar sommar sommar...

Snälla ge mig stockholms skärgård nu. Kan det blir vackrare i vårat fina sverige.. (?) Tror inte så.
Har gjort mitt första träningspass idag, eller ja det var i stort sett bara skott och inlägg, med en öm skalle och en svullen fot så gick det ok. Värsta handikappad haha, nedå. Känns skönt att få springa lite och vara igång igen. Individuella träningen imorrn blir till att nöta vänsterfot, en jag saknar tror jag. :)
Efter träningen är det månadsaktivitet med La familia hemma hos Vikkan. Ska bli såå mysigt.
Sol,grillning och underbara vänner. Det är inte helt fel.
Lite lektion imorrn med, känns hyffsat okey med Nk , men det är mycket som hinner ändra sig inom den känslan vill jag lova.
Jobbade på ÖFF idag med, att folk pallar kontor i högsommar värme är för mig ganska bra gjort. Uhh, när vi gick på lunch så njöt jag hela tiden. Finns inget skönare än när det bränner på huden:D hehe.

Lite Hallon Smothie och lite plugg då.

BTW idag kommer Mami hem.. saknar henne! Skönt att ha henne på svensk mark snart igen..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0