< Home

Tiden är kommen

och det tackar vi högre makter för, vilka det nu är. Ska lämna in mitt Nk B projektarbete idag som handlar om Ätstörningar. Med tanke på att det inte skulle bli ett jätte stort och fördjupande arbete, så är jag jäkligt nöjd. Och så mycket som jag har lärt mig. Det är så sorgligt att vissa människor inte kan se sig för dom de egentligen är.
Men tänker inte ta upp detta ämne i min blogg, det ligger inte naturligt och det är jag glad för.
Key word!
Motionera och ät det din kropp behöver, 5 ggr per dag. Där har du det magiska receptet. Inte lättare eller svårare än så.
På tal om motion, funderar på om jag ska dra mig till gymmet idag, var ett tag sen nu. Blir väl lätt så när man är sjuk och jäkligt upptagen. Men snart är skolan slut och jag ska verkligen njuta av den tanken. Sweet.
Dock är min kropp inte i superb skick så får se..

Annars idag ska jag börja plugga till mitt verb prov som jag kuggade på, säger jue det gramatik och jag , nej nej.!
Laget åker till Sil idag för borta match, kom igen nu La familia!!!!!!! Tror på er hemmifrån Motala.
Lycka till tjejer..

Måste sticka och lämna in arbetet nu.
See ya

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0