< Home

Neeeeeeeeeeeej!


Jag gjorde det, åkte och tränade. Faan så svårt detta kommer att bli, bara några få träningar till som jag hinner med sen är det Bye Bye friends.
Gick faktiskt bättre än vad jag trodde, orutinerat lag kan man lugnt säga. Men va tusan, dom stod upp bra ibland.
Det smäller faktiskt ganska bra oss äldre emellan, and we love it!:)

Folk frågar varför!?
Jag svarar därför att jag måste..!


Har haft värsta möööyyyss (som Tessan skulle sagt) idag med min Hjördis och lille Sparky. Kycklingfilé med ris och currysås väntade när jag kom, JAMIE! Sen till efterrätt en helt okey film och godis till de. Filmen vi såg heter Life Support, med Queen Latifah. Kanske en film att visa i skolorna. Bra budskap people!
Hjördis du är en underbar vän, så skönt att få prata med dig om allt.
Vi pratade om mognad, mycket bra samtal.

Jobb imorgon och träning en helt vanlig dag med andra ord, det märks på gnistan att man är halvvägs borta. Det är verkligen som Tommy Söderberg sa på föreläsningen, när man väl har sagt det högt så har man redan flyttat själen. True!
BTW så ska jag representera ÖFF på Landslagets Fotbollskola konferensen i Sthlm 17-18/11 och det betyder ännu en natt på hotell, denna gången i centrum nära Sir Sture,  jo jag tackar!  Gunnar ska också åka sen var det tal om en man från styrelsen. På måndag så är det som alla vet fotbollsgalan och den bjuds vi  självklart på.
Gissa om att jag är nöjd! Dock ska sveriges sämsta artist uppträda, Håkan "tondöva" Hellström.. Pallar vi den?
NOOT!

Kan inte sluta tänka på hur det kommer att gå.. galet ovisst.
Snacka om att jag måste ha saker att sysselsätta mig med under jul och nyår, helt själv kommer jag vara. Skrämmande när man tänker på det, Mami är i Kosovo och resterande familjen är i Spanien och firar. Och jag förhoppningsvis jobbar arslet av mig.

Ibland undrar jag, telepati eller bara ren magkänsla?
Varför gjorde jag det just idag?
Faan tårarna sprutade.
Du kan din sak!



Dagens fall; Trummorna som slår mig i ansiktet hårdare och hårdare.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0