< Home

Överraskning

Var som bekant på personalfest igår, ohh lord vad kul vi hade!!
Vi visste ingenting om vart vi skulle utan det var bara ett klockslag. Spännande!
Bussen tog oss till Cloetta Center och en julkonsert som var grym, med 3 rätters.
På vägen in fick vi nubbe med sånghäfte, tilltugg och mer alkohol:) Sweet!
När alkoholen gjort sitt jobb så var TS uppe och svängde sina lurviga, alla var verkligen uppe och dansade.
Helt plötsligt får jag ett sms från Mange om att hon ser mig, haha wierd. Hon satt tydligen med famlijen på läktaren
och kikade på konserten och sett oss stuffa omkring där nere framför scen.
Så jag gjorde min plikt och mötte upp henne så hon kunde dansa med oss:D
Hemresan var klockren, ungdomarna ville inte sluta kvällen så tidigt så vi gick vidare till Harrys.
Lars har mer gung i knäna en vad man kan tro men tror Sofia och Erik får träna lite till ;)
Ska snart till jobbet och tacka för festen , jag hade time of my life!!
TACK!

Nu ska jag fixa det sista inför Brorsansfest sen är det en sväng till jobbet och hem till Mami som gäller.
Ska få träffa lille Linus idag, han kommer säkert börja gråta när han känner min andedräkt, dödligt vapen!
På skiten igen bara.
För att citera en ikon;
"Partyhjulet går runt runt runt... runt runt runt.. runt runt runt"


Dagens TACK; Går till Lisbeth och Leif , mina fantastiska chefer!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0