< Home

Pippapepparkakor



Yeah!
Nästan precis ett år sen jag fick denna Obama-pin av Mami Brosnan.
Hon menade på att det kunde vara skoj att ha utifall han vann.. Hittade den idag:) Ville härma Stig Helmers fru som vi stötte ihop med i Egypten så satte den mitt ovanför skärmen. Vem vill inte vara som the orange lady liksom!?

Trött så in iii ska väl hasa ner mig till sovposition.
Längtar sjukt mycket till våran pippapepparkakor / sleep over -kväll imorn. Fräscha brudar i skokartongen jo jag tackar!
Mange jag kan fortfarande inte sluta tänka på vad som kom upp till ytan vid vårat eftersnack i och utanför bilen i torsdags:)
.....unge! Hehe.

Fick idag veta något som gav mig värsta tänkbara huvudvärken. Lite typiskt! På måndag väntas besked.
Btw, fick biljetterna till Sthlm idag, sådant gillar vi. Tack förbundet:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0