< Home

Prassel

Måste verkligen bara måste blogga om min lilla "upplevelse" för några timmar sedan. Jag var tvungen att handla lite till min stackars kyl som ekar tommt så jag knallade ner till allas våran Paletten.
Fick ihop en skaplig korg måste jag säga av bra råvaror självklart inget i som är grönt eller bananerna var lite gröna.. Kan jag klassa det som sallad då:) ? Precis när jag går förbi "delikatessdisken" ,ni vet där man får frågan om hur många skivor man vill ha (bara det är nostalgi, Big Inn i Köping säger jag bara!!)., så känner jag ett stort ha begär! Jag riktigt såg hur alla salamisar och skinkor förvandlades till ansikten och började sjunga i kör.. Emelie, du vill ha en bit av oss, JAA det vill du!!
Heeyy tänkte jag, hur visste ni:) Lite salami blev det närmare 10st skivor och nu kommer vi till själva grunden för känslan den blev inpacketerad i prasselpapper!!!! Med Paletten´s (förlåt Marcha)uråldriga och helt klart nostalgiska förklädet som fröken bakom disken jobbade i så riktigt myste jag ner mig i känslan av välbehag. Åhh, där fick jag mina 10 salamiskivor i min prasselförpackning och då kunde jag inte annat än att le.
Mmm blir ni inte lite varma i kroppen?!?! Annars pröva det, funkar säker på andra ställen med men Pallis liksom. Pärlan på hörnet, den ska man inte underskatta. Dock har dom inte vett nog att förstå att folk går in för att blondi Marcha jobbar där, eller gjorde.
Kanske har fixat jobb åt bruttan på ett bättre och med all säkerhet roligare ställe. My job!
Så Marcha vi säger 2 st ;) Nevars.

Imorn  får jag se till att ha huvudet med mig när jag ska till Malmslätt inte vänster sväng HÖÖGGER!
Om det  som inte borde ske sker då ska jag behålla lugnet och köra försiktigt lovar Hjördis:)

Inget jobb imorn och det ska verkligen njutas av, min första lediga dag med betalt. Sweeet!
Ni tänker säkert att jag nyss var på semester men då fick jag verkligen inga pengar. Bara brände, YEAH!
Imorn ska även viktiga samtal ringas. Håll tummarna.




Vid varje hörn så känner jag igen mig, illusion!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0