< Home

Stämbanden får rycka upp sig

Kända ansikten, helium, Hof, en garderobsöppning och en ny fiskägare var ingredienserna i en sjukt lyckad 25årsfest!
Vi drog vidare till Fabrikenbar och jag måste säga att jag blev lite små chockad att ingenting hade förändrats invändigt sen bolaget.
Men anyway det var sjukt skoj att stuffa runt i andra lokaler en den där desperataromen sitter i inredningen.
Åh älskade Muttis, tiden går.. :(

Någongång mellan fredag och söndag morgon tappade jag min röst. Om ni hör den någonstans säg till, det var verkligen näst intill omöjligt att hjälpa kunderna idag.
Har såå ont nu efter mina tappra försök att prata tydligt och hörbart.

Idag fick jag mami´s julmat på bordet -vilket i sin tur är lite sorgligt för det är ett tecken på att hon åker snart igen.
Närmare bestämt på tisdag. Nästa gång hon kommer hem flyttar jag så det blir inte alls mycket vi får se av varanadra då.
Det är lite snack om att Mami och Niklas ska köra mig med all packning (mina kläder och skor;) )
Jag röstar för!

I helgen fick jag även träffa lilla Linus och jag kunde inte vara stoltare. Så vacker är han!
Men bara så du vet, det är vi två nu. Du och Jag :)

Jag måste avsluta med bästa samtalet på länge;

E-Shit.. vilka stora bröst du har!
E- Va? Så stora är dom väl inte?
E-Jämfört med mina är dom det... (suck)
E-Hm..
E-I och för sig har jag tränat hela livet och det har inte direkt bättrat på mina chanser..
E- Och jag har ätit hela livet så..
E- Det syns verkligen inte!
E- Jag äter. Du tränar. Det låter bra tycker jag! HAHAHA!

Bästa är att dessa två personer hela tiden drev med sig själv utan att dom tänkte på det, förän dagen efter, när promillehalten var vid det gröna fältet.
HAHAHA!!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0