< Home

Done

Ibland kan jag hata solen. Som idag när den verkligen störde min härliga sovmorgon som jag hade laddat för det om något borde vara straffbart!
Det positiva va att folk var på shoppinghumör idag och satte oss verkligen i hårt arbete. Det gillar vi!
Jag vill också shoppa, mitt begär har nått sin gräns flera gånger om, SUCK!

Pelle fyller idag men mannen har tydligen bestämt sig för att inte ta emot några gratulationer via telefon, luren av i det hushållet, så var det med den saken.
Åhh jag säger bara min mormor hon är den bästa även fast hon inte minns eller hänger med i svängarna hon frågade förut ;"Har du varit i Skövde och träffat Emma något mera?"
HAHA! Ja, jag säger då de. Med tanke på veckans roomieomsättning så förstår jag henne. V. 47 verkar vara sleep over veckan : )

Erik har tagit sitt pick och pack och flyttat till Guadeloupe!! Inte rättvist någonstans ;) 
Lisa den skitungen flyr till paradise hon med och sen kommer jag och hälsar på..gryyymt!!
Är så galet laddad på vad som komma skall.

Jaa men visst är det så, jag besitter skillsen. Hemligt vapen gott folk, inte illa.

Dagens träffpunkt-Paletten


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0