< Home

Tills döden skiljer oss åt. -Inställt p.g.a sjukdom!

OJ Oj oj!!!
Vilken konferens, vilken gala, vilka gäster!
Konferensen var intressant men inte som våra Förbundsledare 2010 konferenser. I och för sig så är det helt och hållet skilda forum men endå. Konceptet för 2009 ser riktigt grymt ut.

Sjukaste känslan när man möter Rosenberg, Källström, Larsson, Isaksson, Chippen.. jag kan fortsätta i all oändlighet.
Chippen gjorde finaste grejen. Sabina min roomie på konferensen ville så gärna ha Isakssons autograf efter galan.
Hennes vänner pushade henne och gå fram till honom när vi satt i baren och alla fin klädda landslagsspelare kom dit.
Till slut gick hon fram och då kastar hotell snubben sig på henne och säger du måste gå ut, varpå hon säger- Men jag bor här! Då var det för att dom ska få ha lite privatliv inne på hotellet, visst det kan man verkligen förstå. Men tyckte så synd om henne.. när hon väl vågade fråga liksom:S
Men hon gick utanför och hann precis med att få en autograf av Chippen.
När hon kom tillbaka till borde där vi satt så berättade hon vad som hände och då gick Chippen förbi bakom henne och förmodligen hörde vad hon berättade. Vi tyckte faktiskt det var lite väl av snubben när Isaksson tyckte det var okey.
Hon sätter sig ner och hinner knappt slå ned rumpan innan vi ser Chippen komma ut från deras matsal och fågar om han får låna hennes tröja..
Hon ser lite frågande ut men ger honom den.
10min senare kommer Hjälten tillbaka med ALLA autografer på tröjan. Och kläcker när han lämnar över den, Så där nu har du dom och ger henne ett stort leende!
Stort säger jag!
Så glad hon blev!!:)
(Sabina jag är lite avundsjuk på att du kramat Larsson och fått hans autograf face to face:) )


Om man bortser från att man stött ihop med våra stjärnor på vårat gemensamma hotell så var det en okey vistelse. Vi funderade lite på vad som hände med maten.. hm. Uhh! :)

Efter sista samlingen inför galan så berättade PG att dom hade biljetter kvar som dom gärna såg att vi tog om vi hade några vänner som ville följa med. Jag tänkte direkt på Anders och hans dotter som så snällt öppnade dörren för mig när jag ville ha boende under Pride. Kanske ska tilläga att dom är inte några random folk utan mina släktingar.
Man vill ju försöka betala tillbaka så gott det går. Dom var jätte intresserade men kunde tyvärr inte. Sen checkade jag med Sophie och hennes fruga men det var verkligen i sista sekunden. Anders var inte så snabb på att svara, haha.
Dessvärre blev biljetterna oanvända men en god tanke åtminstone.

Under dessa två dagar fick jag tillgång (nästan) till G´s kontokort. Jag skulle hjälpa honom att shoppa lite, sagt och gjort knatar vi ner mot Stureplan. Lite svårt var det innan killen kunde sätta fingret på vad han ville ha. Jag löste det åt honom efter besök på Urban Outfitters , SOLO och slutligen Levi´s (såklart:) ) . Det var på det sistnämda stället vi hittade en vinterjacka till honom. Snygg var den, vad annars om den kommer därifrån. Hehe.

Ne nu ska jag slänga mig framför tvn, har ju någons lya för mig själv. Wihoo.
Efter lite soffliggande blir det gymmet såklart.
Ohh vilken miss det blev i Sthlm dom hade inte gym på hotellet bara relax men den var upptagen, spelarfruarna??!

Btw, för er som hängt med i mina turer om mobilen så kan jag berätta att jag fått en ny! Men dessvärre har denna hängt sig redan, men jag orkar inte!


Dagens avslöjande: Jag blir kvar i landet december ut!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0