< Home

Vilken underbar färg på Ollonet.. Purpur!

Så jävla klockren!
Vi såg en så otroligt dålig film idag ,Allt om min buske ,den var verkligen kass.
Men vi är inte dom som är dom jag fick ett galet ha begär av min kladdkaka med daim så jag satte igång och bakade lite medans Åsa berättade vad som hände och INTE hände.
HAHA!
Tack Åsa för en kanon eftermiddag, nu måste vi ju ses igen när du har min form.. otur ;)

Träningen idag var som vanligt.. vemodigt. pappa V.B kläckte sötaste kommentaren (dessvärre på värmländska) "Jag hämtar dig jag lovar, vi har två bilar!"
Uhhh detta kommer bli jobbigt sanna mina ord.
På söndag ska jag testa vi får se det skulle vara en omställning som heter duga.

Om exakt 5 dagar kommer Mami hem. Då har hon varit borta en månad och en vecka, tiden går fort men det är väldigt tomt utan dig:(
Läs bloggen mamihami.blogg.se
Niclas passerade 40-sträcket i måndag´s det firades med ett samtal av mig på tisdagen : S.  Ah dåliga människa jag glömde det.
Men nästa vecka blir det stor fest för både han och bror som fyller 25 på söndag.
Snart fyller jag 23 helsike vad tiden går. Med det sagt så kan jag meddela er läsare om att jag har printat ner en liten lista på vad jag ska uppleva. HAHA! Någon med panik eller?
Vill till min Emma nu, hon behöver mig. :(

Fick mitt referensbrev av PL idag..jag trodde inte mina ögon. Är det där beskrivningen av mig?! OJ känner jag på en gång!
Jag suger åt mig av varje ord.
Tack, verkligen!!

Dagens bästa; Trions nya tradition, Torsdag=snack!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0