< Home

Att vara på flykt

Sitter hær på Oslo S och førdriver tiden. Bredvid mig sitter en b-kændis men jag kan inte før min værld komma på vart jag har sett honom. Idol eller Fame Factory (ja sa B-kændis). Ni vet ju sjælva hur stærande det ær att inte komma på saker som man "har på tungan". Well well nog om det, væntar som sagt på att Nea ska sluta jobba klockan 15.00 før sen ær det fullfart før henne till station.
Har haft en kanon vistelse hær i Norge och jag har æven bestæmt mig før lite saker. Dom håller jag dock før
mig sjælv tills det ær klart.
Jag blir som bekant næstintill upphetsad av streetaffærrer det ær inte mycket som går upp mot att kliva in och se hela væggar med sneakers, hoodies m.m. jag har liksom hamnat precis rætt sæger bara ..Urban,Sole,Stress, Swag , you name it.
Om man bara hade pengar!!
Har blivit varmt omhænder tagen av kollektivet..hehe. Igår blev det en promenad (vælbehøvlig, har ju inte trænat nu på x-antal dagar) enligt Jeanette var det 1mils lång sådan men låt oss sæga 3km i alla fall.
Att vara på flykt får en att inse att man kan glømma bort mycket førstunden... Jag ska liksom till Egypt om två dagar.
FAN vad skønt det ska bli!!!
Jag førsøker att inte lægga energi på det, men det ær førbannat svårt. Borta med vinden?
Før en stund så kan jag le och tænka tillbaka men lika snabbt som min flykt påbørjades till att den var øver så førsvinner leendet. Gone babe, Gone!!
Till er som hørt av er, det ær dyyrt att ha svenskt abonnemang i Norge så jag svarar nær jag kommer hem.

Jag vill træna nå sjukt mycket, kalla mig beroende men det ær ett hælsosamt sådan, ialla fall så længe man skøter resten. Det ær inte direkt någon fara før mig, grønsaker hør som sagt inte till min ha-begær-lista.




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0