< Home

Facemask

Hemma på lunch, så passar på att vila lite. Så ofantligt trött, energi är inget som existerar i min kropp just nu.
Den där "jävla" festen ikväll, arbetskamraterna har varit på mig så jag har lovat att följa med och äta (vilket känns helt onödig när jag inte får i mig någon mat) men inget mer.
Vill liksom inte för jag kan inte le, vill inte att någon ska se igenom mig.

Ni kanske tycker detta är löjligt men det handlar om sann kärlek -Kärlek till dig!

Imorse trodde jag inte det var sant, såg mig i spegeln, det gick knappt undgå att se hur jag mår.
Sminkade mig och hoppades på en liten förbättring men icke, nåväl på med kläderna sen sa det bara stopp.
Jag riktigt drogs ner på stolen och tårarna började dala. Det finns liksom inget som gö mig lycklig eller något jag är lycklig för.

Natten var hemsk, fy fan!!






Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0