< Home

Gala

mamihami.blogg.se

Lite uppdatering har Mami allt printat ner, man får vara glad för det lilla.
Hoppas människorna som lyssnar av samtalen hörde att jag Hejade till dom.

Svensk Handel Motala 100år
Team Sportia var nominerade i ALLA  FYRA kategorierna och VANN TVÅ. I kategorin -Bästa Säljare  var 2 kollegor nominerade, inte dåligt!
Claes var riktigt snygg i sitt lila smink, han ledde oss genom kvällen med beröm. På tal om smink så bjöds vi på en hejdundrande show av Fashion Pack.
Bosse 50 år: "Var alla på scen män?!?!!?"
Vad ska man säga, han var inte ensam av alla 250 gäster och undra det. Haha!
Mera dragshow åt folket säger jag!

Sjukaste beslutsångesten.
Åker till Oslo imorn och funderar över alternativen, åter  på hemmaplan på tisdag.
Jobb onsdag, sen jävlar drar vi..kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar.
Egypten here we come!!
Ni som känner mig förstår säkert hur nöjd jag är när jag insåg att hotellet har GYM, niiice. 
Mange var inte med på mina idéer vad det gäller semester och träning, så vi gjorde en deal -jag kör morgonpass och dom sover, perfekt!

Satt och läste förut om ett av alternativen och sjukaste sammanträffandet i texten. Betyder det något?
För om det gö det, då har jag inte en aning om vad någon vill säga. Hm.
Men hur stor är chansen om man tänker efter.. Inte så stor.

Dagens käftsmäll; HP



Utan mamma hade jag missat att ställa om klockan i natt. Du känner din dotter för väl, love you!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0