< Home

Live your dream

Idag fick jag en efterlängtad sovmorgon kan verkligen behöva det lite oftare. Gick nästan på knäna igår men endå kunde jag inte somna, kämpigt.
Det är en väldigt konstig känsla som växer inom mig.
Har nog inte fattat, kommer sakna henne så mycket.
Vi har inte alltid varit så här nära varandra men svårigheter i livet för människor närmare varandra .
Mamma du är min ängel och min förebild.
6 månader är en lång tid, men du och vi är starka, det här är din dröm så se till att leva den till fullo.

Älskar dig över allt annat, se till att vara försiktig vill inte mista en till.


Mamma ska försöka uppdatera oss här hemma via sin blogg. Jag har sagt till henne att skriva mer en bara 1 mening men det går sådär. HAHA!
mamihami.blogg.se


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0