< Home

Svårstartade bilar och frost på rutorna

Inte ett dugg avundsjuk på er som är kvar hemma i kylan. Ska bli fantastiskt skönt att komma iväg.
Behöver det verkligen, tänka och njuta är precis vad som kommer att stå på "schemat".
Har städat lägenheten idag, hade glömt hur golvet såg ut. Det är inte helt fel att komma hem till en ren och fin lägenhet sen. Kan meddela att det inte var av den anledningen som jag städade. Ska det in folk och kika måste det se snyggt ut.
Jag,som annars brukar städa mer än normala människor, har inte städat på..eh opps.. flera VECKOR.

En aningens förbannad är lite i underkant av vad jag kände idag när jag kom innanför dörren, ville verkligen ha dom med mig, hur svårt kan det vara?
SJ:s bitterfitta nr 1 från igår borde läst Nea´s lilla citat i kalendern.
"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"
Passar in på fler än henne vill jag lova.
TÄNKVÄRT!!

Jag har sagt upp mig från mitt liv känns väldigt konstigt men behövligt.
Imorn är det Magnum meal med två extra hamburgare som flyter omkring och tittar på Nemo och Doris, sweet!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0