< Home

1 September 2008

1 Augusti 2008

Resan

Mycket känslor som låg i luften som bara ville ut i form av ett ständigt leende och beröring.
Lite nervös var jag alltid, det blev sent bestämt att Vi skulle åka upp tillsammans. Med tanke på
våran relations"titel" så visste jag inte riktigt var jag hade Dig. Jag hoppades såklart att jag visste
det men inget ska man ta för givet.
Resan upp innehöll allt, den var hysterisk varm, Vi bjöds på en rumpchock, blev tillsagda av en 6åring (max!)
att vara tysta han verkligen hyschade oss, fick bl.a lära oss att endast under Pride-veckan så var det okey att visa 
sin kärlek tillvarandra och det tyckte dessa urblåsta brudar var så roligt för våran skull. (Oookkeeeey!!)
Jag menar dom andra 51 veckorna så existerar inte kärlek mellan HBT människor eller?
Det är väl härligt hur blåsta vissa kan vara.
Vi fick oss ett rejält skratt när dammsugaren rullades förbi i gången.
Väl uppe i Sthlm började Vi känna oss som hemma!

Första kvällen med gänget
När vi väl fick sätta oss ner bland allt folk i Tanto så var LYCKAN total (trodde jag) gamla och nya vänner
pratades vid och nya kissplatser letades på berget.
Min blick letade efter Din och det tog sällan några tider innan dom drogs till varandra, även fast det var fullt
med folk ivägen så hittade blickarna fram. Djuren skenade i magen.
Att på avstånd kunna känna den kemin är en häftig upplevelse.
Att totalt lita på någon som man knappt känt mer än ett par veckor fast en det kändes som om vi känt
varandra hur länge som helst.
Att en person påverka en annan så mycket bara genom ett leende i mörkret denna Augustikväll.
Det är kärlek.
Ett par timmar efter ankomst till Tanto som var proppat med softa människor satt vi äntligen bredvid varandra,
hand i hand.
Jag kunde bara le.
Definationer kom på tal.. Vi hade lite problem att sätta fingret på vad just det förhållandet Vi hade innebar..
Du sa orden och jag kunde knappt låta dig prata klart innan jag sa -Ja,mer än gärna!
Jag kunde ha kysst dig i all oändlighet.
♥1 Augusti 2008 bland alla jordiga systembolagspåsar och glada flator och bögar var LYCKAN TOTAL för jag var Din och du Min!♥
Min pusselbit som saknats så länge är äntligen hittad.

Synd att vi inte kan vara tillsammans idag, men i hjärtat och mina tankar så är vi det.
Kärlek till dig min fina!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0