< Home

Autumn 08´

Burr,det är så rått ute.
Bara att konstatera att hösten är här. Ska unna mig lite ansiktsmask och en låång varm dusch,
fryser så himla mycket. Jag som alla andra svenskar just nu är förkyld och det känns inte
som att det blir värre.

Första praktikdagen idag, det har varit en perfekt första dag.
Vilket gäng jag verkar ha hamnat i!
Jobbet har efter en dag varit varierande och det är väldigt roligt.
Fick träffa en desperat mamma med sin tonårsdotter idag, jag ville bara ta tag i den lilla
skitungen! Har nog aldrig träffat en sådan elak brud, hennes mamma gjorde allt för att vara henne
till lags. (tvii,på snorungen!!)
Satte fart med att inreda min lägenhet igår med, en schablon upp på vägen lite gardiner, förvaringslådor
you name it. Riktigt fint blev det.
Dessvärre måste jag lösa ett litet problem, schablonen ramlar ner, den liksom fäster inte riktigt på min målade
tapet så får limma lite skulle jag tro.
Måste fixa en sänggavel med, blir nog en enkel design tror jag inte tar tyg utan målar den. Tåls att tänka på.

Nu ska jag försöka höja kroppstemperaturen en aning.
OTH-Mjölk-Mariekex-Filt-Tändaljus= Soffläge

Dagens käftsmäll; Elakaste bruden jag mött.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0