< Home

Christoffer Frank-sjuka jävel!!

Christoffer Frank-en varelse som saknar empatiskförmåga och har en personlighetsstörning.
19 år och sexmördare!!
Sorgliga är att denne varelse är sjuk, men när man fick se honom på Efterlyst nyss helt oberörd ,tillsynes,
berättade han hur han gått till väga när han våldtagit och mördat henne.
Han berättar även att han ville försäkra sig om att hon inte bara
var medvetslös och skulle frysa ihjäl senare, så han tog upp ett stort stenblock som fanns på platsen och kastade rakt ner i huvudet på henne.
Jag fattar inte att han bara fick 9 år(enbart för att han är så ung, fördjävligt!!)!!
Han har hela livet framför sig när han kommer ut.
Rättsvård och sen livstid är det enda rätta!!
Stackars Rose-Marie, stackars hennes släkt och vänner!
Blir så arg så det inte är klokt.
//

Ännu en dag på praktiken och jag trivs fortfarande, väldigt svårt med allt nytt men det rullar på.
Åt lunch med Åsa idag, shit så roligt vi hade. Bokade in en dejt på lördag! Eftersom ungen fyller i oktober
så får hon stå för skitjobbet och tänka ut vad lördagen ska innehålla, kravet; budget, BUDGET!!
Fick nyligen ett sms om att det blir Guitar Hero(jag som hatar tv-spel, men detta kan gå an:), ) och chilla hos dom.
Taget!!
Fick ett telefonsamtal inatt, hela jag blev varm. Gillar när jag tror att jag inte vaknar ensam och det  tack vare samtalet.
Dessvärre var jag ensam, suck!
Är så himla nöjd över dagens träningspass 30min backträning och sen rygg/mage träning.
Gick bra men var grymt trött.
Var lite trött i morse så lade en ansiktsmask, det är nu jag inte tålde den (all-allergiker som man är,suck!) så
min hud mår inte så bra just nu.
Får hålla tummarna att det är bättre imorn.
LIte matte blir det nu, måste läsa lite innan sängen kallar.

Dagens vill-ha-begär; Nya adidas tröjan jag packade upp.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0