< Home

Sena beslut

06.30 klockan ringer och jag är bestämd på att det är träning som gäller innan praktiken (..)
men här sitter jag nu och har ätit frukost i sängen. Det funkar såklart det också men inte alls
så att jag är nöjd med mig själv just nu.
Imorn blir det att ställa klockan lite tidigare så jag kan vara där till 06.30 när det öppnar. Lite svårt
att kö styrka på morgonen när man ska ta i. Kroppen behöver komma igång lite..
Igår var det en speciell dag.
Kallt-ledsen-förbannad-förkyld-ensam-panik-varmt-egentid.
Schablonen sitter kvar på väggen med hjälp av tejp nu, ska köpa lite lim så den kan fästa ordentligt.
23.47 igår tog jag ett beslut. Låt se hur det går.

Så varmt under mitt täcke här i sängen, näsan är sådär kall som om jag skulle varit på promenad i höst
sverige. Men icke, jag har det lite kyligt här hemma. East FM hjälper mig på humör denna morgon som jag
trotsat mina beslut och snooza lite för länge.
Som ni märker så mår jag inte bra att vila..

Utomlandsresa nu JA TACK!



Bella du är stark bra gjort, du kommer att tycka det när allt har lagt sig.
Får springa in på Inter Sport och kika till dig på jobbet hädanefter då;)
Wihoo!

Dagens miss; Min planering

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0