< Home

Skattekort,Likningskontor och Adecco..

mycket saker som man ska hålla reda på.
Delade tankar om detta men jag ska iaf fixa klart allt om jag bestämmer mig för att åka så
det bara är att tuta och kö när jag får jobb.
Hoppas på dig Linda:)

Matchen, ja säger bara INSTÄLLNINGEN i MSIF var skit, fan tjejer vi måste skärpa oss.
Första halvlek spelar vi som vi kan men utan tempo, andra halvleken har jag inga kommentarer
till.
Orka någon Rufus som skrivit på våran hemsida.. Lkpg och sina "supportrar".

Vill ha praktikplatsen imorrn, hoppas jag får den. Håll tummarna!





Hörrni, sov gott. Det ska jag försöka med, men det slutar kanske som vanligt.
Imorn lovas bilder på Sveriges hårdaste Mor-Dotter Armé.. HAHA!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0