< Home

Brutna näsben i partystaden nr 1(?!)

Godmorgon!
Sitter här i Skara och äter min frukost och tänker på vilken dag det är. Vemod!
Sista matchen med gänget i div.2 på ett tag, känns riktigt märkligt men endå väldigt taggad för match.
Vill så gärna att vi ska få till det där grymma spelet jag vet att vi kan spela. Vill och känner alla tillsammans för det 
så går de.

Helgen har varit händelserik. I fredags jobbade jag sen en tripp till Skara där jag möttes av en het flickvän i ny frippa. Niice!!
Säger bara en sak, saknat henne så hjärtekrossande (ordet tog form just i skrivandets stund :P) mycket.. 
Det var korridorsfest på Kaplansgatan där stannade vi inte allt för länge utan vi kände Skara på pulsen by night.
Förutsättningar;Löning/bidragshelg
Resultat; Bowlinghallen drog mest publik under en pinsam karaokesång på "scen" och en massa folk från 60-talet.
Ohlin´s bjöd in på så mycket mer, men vi, jag och Micke gjorde det bästa av situationen och kom på en tävling.
Tävlingen gick ut på att dricksen skulle staplas och kvittona likaså ( i en hög bredvid) när kvittohögen var högre än 
drickshögen då var det dags att gå hem.
Till slut knöglade vi ihop kvittona och bestämde oss för att tävlingen har några akilles hälar här och var. What ever!

Lördagen spenderades delvis i sängen med en märklig huvudvärk. Kan inte förstå varför.. hehe.
Senare när vi blivit människor så mötte vi upp Micke för att käka lite på Rocco. Snacka om att bli mätt, pjuh!
Efter det knallade vi till Skara´s idrottsfält nr 1,  väl utanför fick jag en stark känsla av att en viss V.B skulle känna igen en VISS buske så jag tog upp mobilen och drog iväg ett mms. Och visst kände hon igen den, inte lätt att åka till Skara på match och vara sjuker. Tur att dom har buskar som kan avlasta en när man har lite för mycket innehåll i magen.
Vi gick in i idrottshallen och tittade på JSM-handbollen som precis hade dragit igång. Första matchen Skara-Allingsås 
var ingen höjdare däremot matchen efter var det. Hallby-Sävehof. Vilken match och vilka lirare, mycket värt!!
Fick till och med lite action feeling från den matchen, vi tror att Hallbytjejen bröt näsbenet men det är i skrivandes stund inte fastställt.
Pain!

Nu måste jag äta upp det sista av frullen ska ju styra Ferrarin mot Skövde/Ulvåker om en halvtimme och dessförinnan måste jag hoppa i sängen så att Babe vaknar och ringer den sötaste rödingen Bella.
Bara så ni vet, jag ska tillbaka till partystaden efter matchen, får se om jag sover en natt till eller om jag åker sent ikväll/natt.

Helgens vad-fan-gö-han upplevelse; "bartendern" som skulle gö två Mojito.. boken i högsta högg och is överallt så smakar han av drinkarna med gästernas sugrör. Killen tar alltså inte ett eget utan greppar dag i Ia´s och Alexanders.. Men OKEY!! 
JUUEE!!!


Ne nu måste jag pussa på henne ni ska se såå fridfullt ser det ut..

TAGGA!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0