< Home

På en öde ö

När man jobbar så träffar man väldigt mycket folk. Idag hörde jag en bekant som frågade mig,
-Så du har hamnat här?!
Där står Soffi-propp, kul att höra vad den tösen har för sig nu förtiden och att min blogg nått fram enda till Boden.
Började genast tänka tillbaka på Zeros tiden, vilka minnen! Vi var bäst 86/87-laget (hyffsat ödmjuk tjej vid tangenterna).
Fotboll är verkligen mitt liv, varför ska kroppen strejka? Vill bara sysselsätta mig med det jag skulle kunna dö för.
Men smärtan som jag har hela tiden är så jobbig. Funderar starkt på att söka för att få op andra foten, krånglar som tusan. Så trött på detta, jag vill bara träna som ett as, spela matcher och få lira boll. Vad är problemet för min kropp!!?

Blev mäkta imponerad idag när Du hade tagit tag i ditt liv, handbollstjejen. I like ; ).
Kan vi träna löpning tillsammans i vinter, wiihoo.
Har lite ledigt på förmiddagen imorn för att söka jobb, kravet 4h/v. Har även mattelektion under morgonen.
Likasinnade människor på jobbet, mycket positivt. Hehe.

Morgondagens schema.
-Skola/jobbsök
-Jobb
-Mjölby och middag på Zebban med ett gäng från laget.
-SOVA!!

Jag spricker snart av alla beslut och alla tankar runt allt. Kan jag inte bara släppa allt och ta det lite som det kommer(?)
Nope det  går inte för just nu MÅSTE livet planeras i minsta detalj.  Undrar starkt vart min utomlandsresa är inbokad!?
Just nu prio ett, JOBB! : S
Vore grymt att få stanna efter praktiken men ska inte hoppas på för mycket.
Ska jag köpa tröjan imorn?
Varför har jag sådant shoppingbehov?

Längtar hem!!
Mamma ringde idag hon hade klarat tentan dom hade haft ute på någon ö. Stolt!
Det börjar verkligen kännas att hon ska åka fy vad jobbigt detta kommer att bli.
Lite orolig är jag.

Dagens chock; Intiativ från andra sidan pölen.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0