< Home

Åskan och jag gick samtidigt



Började på schema som jag förhandlat mig till igår. Så dagtid Mån, Ons och Fre (fre som vanligt med andra ord), kväll Tis och Tor. Känns riktigt bra faktiskt. Vad som inte känns riktigt lika bra är att mina flickor slutade igår. Suck!

Såg ett nytt (för mig) pass på gymmet igår Back2Basic det ska jag lätt kö så fort jag kan.
Mitt i gymmet finns en stor sporthall och där håller dom i passet. Dom lägger upp olika stationer, sen tokkör dom i 90min:) Grymt!
Pete vinkade ner mig till hallen men dessvärre var jag precis klar med mitt pass så hade ingen energi kvar.

Kvällen avslutades med häng hos PT Eirik. (måste skriva så för min Eirik är bara Eirik.. så blanda inte ihop detta.)
Svar JA båda är bara polare!
Till min förvånning så spöregnade det när jag skulle ta Tbanan hem, väl på Majorstuen´s station insåg jag att det nu även hade börjat åska. Livrädd Emelie knallade under affärernas markiser längsmed  Bogstadveien.
Gillar inte sånt.
Uh!

Var inne på affären ARK igår, ungefär som Bokia hemma fast mycket bättre! Köpte diverse skolmaterial som jag behövde, började mattekursen igår, IGEN. Men tackvare min planering så har jag ingen bok och måste därför flytta fram startdatumet. Hoppas boken kommer med posten snarast!
Riktigt taggad faktiskt. Det ska bli ordning och reda i facken nu.

Klockan tickar och duschen ska få sig ett besök av en snorig Hami. Galen allergi eller så är det rent av en förkyldning. Undrade just när min allergi skulle knacka på.

Mami det funkar inte med e-legitimationen. Surt. Men tack för att du försökte hjälpa mig. Jag och e-leg verkar inte vara sams. Ska nog ta ut skiljsmässa!

Buu; Komplimanger, hur använder man dom?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0