< Home

Dealer

Intresseklubben antecknar följande..
Regnväder hela dagen, men det får endå ligga på dagens plussida.
Träningspass som uteblev med PT-E men tog ett eget pass som blev grymt, given plussida.
Kyllingmiddag med Ris och beasås.. kommentarer överflödiga:P
Filmmys, ett mindre plus för min rastlöshet tar över..

Så kort och gott.. bra dag. En minisöndag helt enkelt.
Imorn ska jag upp och studsa runt 8 för att träna lite på f.m. Kanske rent av blir ett kvällspass med.
Det går bra nu.

The Curious Case Of Benjamin Button var bra. Men överdrivet lång. Nu har jag ialla fall sett hela, från början till sluta utan den minsta sovpaus. (Visst är jag duktig Sofie?)

Säger bara en sak att denna världen är full av vackra människor.. både på in och utsidan. Wooow!

Orienteraren jag ska se film nu... hälsa henne. Jag ska hälsa;). Inte le!..hehe.

Buuu; Att min leverans inte kommer att komma!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0